Mamma Mia! Deze show moest op zéér korte termijn worden geproduceerd
Marco de Koning is directeur van Royal Promotions, het leidende PR-bureau op het gebied van live entertainment (Soldaat van Oranje, K3, Frozen, West Side Story) in Nederland.
De eerste samenwerking tussen Royal Promotions en Millennium Groep maakte één ding duidelijk: er was meteen een klik tussen Niels en mij. Die match is tot op de dag van vandaag gebleven.
Ons eerste gezamenlijke evenement, de productie rond de première van Mamma Mia! The Party in de Schiecentrale Rotterdam, was op z’n zachtst gezegd een spannende onderneming – de show moest op zéér korte termijn worden geproduceerd. Bovendien heb je te maken met ABBA’s Björn Ulvaeus. Dat is nogal een naam.
Op zo’n moment merk je dat Niels en zijn bedrijf niet voor een keurige zeventje gaan, maar voor een dikke tien. Bovendien is hij een ongelooflijk harde werker. Daarin vinden we elkaar ook. De première van Mamma Mia! The Party viel in twee shows uiteen: er stonden zoveel BN’ers en influencers op de gastenlijst dat we het evenement moesten splitsen.
Millennium Groep pakte dat uiterst professioneel aan. Vergis je niet, er komt zoveel kijken om twee keer zo’n circus te produceren. Ik kon ter plekke alles loslaten; Niels en zijn mensen ontzorgden me volkomen. Bij Niels is een ‘ja’ ook echt een ‘ja’ en niet een ‘ja maar…’ Hetzelfde gold de opening van het nieuwe Theater aan de Parade in Den Bosch, die werd verricht door koning Willem-Alexander.
Ik hoop en verwacht eigenlijk ook dat Millennium Groep binnen een paar jaar een mooie en ijzersterke household name binnen het Nederlandse entertainment is.
Ik hoop en verwacht eigenlijk ook dat Millennium Groep binnen een paar jaar een mooie en ijzersterke household name binnen het Nederlandse entertainment is.”