WE ENERGISE BRANDS
& EVENTS
Millennium Events bedenkt en produceert onvergetelijke evenementen en incentives die verder gaan dan het moment zelf.








ONZE EVENTS
IN ACTIE

Niels
van Doormalen
"Er is niets mooiers dan het leven van mensen lichter, leuker en mooier maken door vrijetijdsbesteding te bedenken en te organiseren."
Niels is creatief producent en eigenaar van Millennium Groep, waar Millennium Events, Millennium Theater en Stichting Oatmilk onder vallen. Niels studeerde Communicatie- en Informatiewetenschappen aan Tilburg University en behaalde zijn diploma Theaterwetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Dankzij de steun van VoordeKunst, de Van den Ende Foundation, het Cultuurfonds en het VSB-fonds, kon hij de master Producing for Musical Theatre aan Goldsmiths, University of London volgen.
Na zijn studie werkte Niels onder andere aan musicals zoals Soof - de Musical, The Color Purple en The Bridges of Madison County. Vervolgens ontwikkelde hij eigen theaterproducties, waaronder Before After, de cabaretmusical Ver van je bed en momenteel Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel?. Niels kreeg coaching van Chris Grady, voormalig hoofd internationale licenties bij Cameron Mackintosh, evenals van Erik Pals en Floris Verbeij.

Floor
Gerritsen
"Mijn stage bij Millennium Groep is een geweldige eerste stap om mijn passie voor musicals en marketing te combineren, en dat binnen een te gek, creatief en ambitieus team!"
Floor is student Creative Business en doet haar afstudeerstage bij Millennium Groep. Ze houdt zich daarbij vooral bezig met de content en social media marketing voor Hoe overleef ik alles wat ik niemand vertel? de Musical.

Nik
van Rozendaal
"Geen dag of project is hetzelfde bij Millennium Groep. Daardoor ontwikkelen we snel en dat geeft heel veel voldoening. We energise, ook onszelf!"
Nik is creatief ontwerper en marketeer voor theater, media en culturele evenementen. Bij Millennium Groep is hij de creatieve en georganiseerde spin in het web voor alles wat met de zichtbaarheid en promotie van onze merken, voorstellingen én jouw evenement te maken heeft.
Zijn design skills zijn daarnaast te vinden in campagnebeelden voor recente voorstellingen van Solo Stories, Pelgrim Maakt en SHIFFT. Als marketing lead droeg hij bij aan de succesvolle eerste Nederlandstalige productie van de musical Der Besuch der alten Dame.

Richard
Brusse
"Waar je bij andere ondernemingen op een acht stuurt, zijn we er hier van overtuigd dat we alleen met een tien tevreden mogen zijn."
Richard is videograaf en verzorgt bij Millennium Groep alle videoproducties. Dat zijn niet zomaar promotiefilms of registraties: met storytelling als verbindende kwaliteit brengen we evenementen sprekend in beeld, zodat bezoekers geprikkeld worden en een onvergetelijke herinnering mee krijgen.

Renate
Timmer

Yoshua
van den Broek
"Ik vind de afwisseling bij Millennium Groep erg prettig. Met theater loop je een marathon, een productie op de planken brengen duurt soms wel twee jaar. Met events werk je weer in sprinttempo: in korte tijd zorgen dat alles tot in de puntjes is georganiseerd. Dat contrast spreekt me aan."
Yoshua, (musical)acteur en zanger, is projectcoördinator bij Millennium Groep. Als geschoold artiest weet hij als geen ander de verbinding te maken tussen wat er op en achter de vloer nodig is om gezamenlijk een succesvolle productie neer te zetten.

Dit is hoe bliksem ontstaat: een ontlading in de lucht. Elk evenement begint met een sterk idee, gegrond in het verhaal dat jij wilt vertellen. In deze fase lezen en luisteren we vooral. We duiken in de kern van jouw vraag en in korte tijd maken we de taal van jouw bedrijf en cultuur volledig eigen.
Dit is het moment waarop je voelt dat het gaat gebeuren: het ontstaan van spanning. Actie en reactie komen samen in het concept dat Millennium Events voor bedenkt. Tijdens een feestelijk en persoonlijk moment presenteren we verschillende ideeën, waarbij we alle tijd nemen om samen tot de kern te komen. Hieruit ontstaat uiteindelijk hét definitieve concept dat perfect aansluit bij jullie vraag.
Het evenement is eindelijk daar: de bliksemflits! Of we nu het volledige event organiseren of een onderdeel van een groter geheel verzorgen, we nemen met trots de verantwoordelijkheid voor het verhaal dat we samen hebben gecreëerd. Het is showtime! Ons team staat klaar: gastvrij, oplossingsgericht en met de perfecte uitstraling voor jouw event. Deze ‘spark’ straalt niet alleen energie uit naar het publiek, maar werkt ook aanstekelijk voor onze collega’s!
Na de bliksem komt de donderslag: het krachtige, blijvende effect van het verhaal dat we samen hebben gecreëerd. Dit is de fase waarin we ervoor zorgen dat de ervaring blijft resoneren, zelfs nadat het evenement is afgelopen. Hier hoort ook een gezamenlijke terugblik bij, waarin we het evenement evalueren en het project op een zorgvuldige manier afronden. En dan? Op naar het volgende verhaal!
Meld je aan
voor onze nieuwsbrief
Vul hier je e-mailadres in